fbpx
Odpala się!
NEWS

Toyota GR Supra 2.0 wkracza do polskich salonów

Supra GR

Do tej pory polscy klienci mogli zdecydować się tylko na Suprę z 3-litrowym silnikiem o mocy 340 koni. Teraz dla nieco mniej wymagających, do oferty dołącza GR Supra 2.0 o mocy 258 koni i trzeba przyznać, że cena jest całkiem niezła jak na auto sportowe – 209 900 zł. Tym bardziej że w standardzie dostajemy naprawdę sporo.


Toyota GR Supra trafiła do sprzedaży w ubiegłym roku i już na wstępie (a nawet wcześniej) miała tylu zwolenników, ilu przeciwników. Dla tych, którzy w niej się zakochali i poczuli wewnętrzną potrzebę jej posiadania, Toyota oferowała tylko wersję z 3-litrowym silnikiem R6 o mocy 340 koni i stosunkowo wysoką ceną, od 315 tysięcy. No cóż, za miłość trzeba płacić…

Toyota GR Supra 2.0
Toyota GR Supra 2.0

Jednak teraz, dla tych którzy się zakochali – ale nie do szaleństwa – Toyota oddaje w ich ręce wersję z 2-litrowym silnikiem R4 o mocy 258 koni z turbosprężarką typu twin-scroll z ośmiobiegową automatyczną skrzynią ZF. Taka kombinacja pozwoli na zaliczenie pierwszej setki w 5,2 sekundy. Z wyposażeniem też jest słabiej niż w przypadku topowej wersji, ale mimo to, naprawdę atrakcyjnie.

Toyota GR Supra 2.0

GR SUPRA 2.0 – W STANDARDZIE JEST NIEŹLE


Najtańszy wariant zaczyna się od niechały 210 tysięcy. Dostajemy w nim m.in. 18-calowe felgi, sportowe podgrzewane fotele z Alcantary i regulacją odcinka lędźwiowego i dwustrefową klimę. Nie zabraknie też 8,8-calowego ekran multimediów, kamery cofania czy tempomatu. Toyota dba o klientów i w standardzie daje też Toyota Safety Sense (w końcu nie wiadomo, kto usiądzie za kierownicą). W jego skład wchodzi układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, asystent pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy, układ rozpoznawania znaków drogowych i adaptacyjne automatyczne światła drogowe.

Toyota GR Supra 2.0

JEST TEŻ WERSJA LIMITOWANA


Jeśli ktoś ma ochotę dorzucić kolejne 14 tysięcy do wersji standardowej, może wyjechać z salonu nieco doprawioną wersją Fuji Speedway. W tym przypadku mamy ten sam, 2-litrowy silnik, ale za to dostajemy pakiet stylistyczny w specjalnej konfiguracji kolorów. Do tego 19-calowe felgi, wstawki z włókna węglowego w środku, fotele z Alcantary, aluminiowe pedały. Całość uzupełni adaptacyjne zawieszenie i aktywny mechanizm różnicowy.

Toyota GR Supra Fuji Speedway
Toyota GR Supra Fuji Speedway

ZOBACZ TEŻ:

Komentarze

TESTY SAMOCHODÓW
VolvoXC60 B5 R-design
Renault Clio
Renault Megane GT Line

Odwiedź Wysokie Obroty: